Samantha

easily fuckup person

Bad Intentions - Niykee Heaton

听到好听的歌总是想不起来分享 所以分享的时候就会一股脑把自己喜欢的都分享给你们 希望你们也喜欢。 记得带耳机-


歌曲:Bad Intention

歌手:Niykee Heaton

This is the face I wear treading the riptide
这次对我是迎面而来踏着激流
Abysmal oceans where good girls go to die
好女孩如深不可测的大海去死
I wanna love somebody
我想要爱的人
Wanna feel their love on me
想要感受到他们对我的爱
But after everything I still believe in true love
但一切之后我仍然相信真正的爱情
Not being able to find it
不能够找到它

Damn it tears me up
该死的它把我撕碎
And I know it's my fault
它是我的错
I know it's my fault
这是我的错
Let's take a trip, ten thousand miles above the clouds
让我们去三万英尺天空上的云彩流浪
We can stay up here until we figure it out,
我们可以留在这里直到我们搞定它
I don't wanna go home
不想回家了
Don't wanna be alone
不想独自一人
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提及的秘密
Haven't learned my lesson
还没了解我的惩戒
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I see the world in 25 dimensions
我看到在 25 维度的世界
I've seen evil reign over perfection
我见过邪恶统治结束完美
Blood heat over tension
血热张力过
And I know
我知道
You say you love the way the storms blow
你说你爱风暴敲打着
But when it comes you close your window
但它到来时你关闭窗口
You hate the fighting in the world
你讨厌在世界的战斗
So you bring the battle home and fight until it's yours
所以你带回家的战斗,你战斗,直到它是你的
Right until I'm gone
正好我走了
And there's holes on the walls
墙上还有孔
Written in the sand
写在沙里
Deception on my lips and there's blood on your hands
我的双唇夹着欺骗,你的手上有血
And I'm tired of keepin' lies
我厌倦了保持的谎言
You can see it in my eyes
你可以看到它在我的眼睛
I don't wanna die
我不想死
I've just got some damn bad intentions
我只是有一些糟糕的意图
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提到,一些秘密
Haven't learned my lesson
还没了解我的惩戒
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提到,一些秘密
Haven't learned my lesson
还没了解我的惩戒
I know we've made a graveyard of this all
我知道你做这一个墓地所有
I know I don't feel too sober now
我知道我现在感觉不太清醒
I wanna lie awake with your black soul
我想要躺在床与你黑色的灵魂
Count your fears if you let me
保持计数你的恐惧,如果你让我
Baby I just want your damn bad intentions
宝贝,我只想你糟糕的意图
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提到,一些秘密
Haven't learned my lesson
还没了解我的惩戒
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
我有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention,
我忘了提到,一些秘密
Haven't learned my lesson
还没了解我的惩戒

评论 ( 1 )
热度 ( 8 )

© Samantha | Powered by LOFTER