Samantha

easily fuckup person

Cut My Hair - Mounika.、Cavetown

哇 不要太好听吧

Tobe:


Cut My Hair

歌手:Mounika. / Cavetown

所属专辑:How Are You?

播放收藏分享下载(604)

Often I am upset
我经常觉得生气
That I cannot fall in love
为什么我还没有陷入爱河
But I guess
但我猜
This avoids the stress of falling out of it
那也避免了当我抽离爱情时的压力

Are you tired of me yet?
你对我感到厌倦了吗?

I’m a little sick right now but I swear
我现在有些厌烦 但我发誓
When I’m ready I will fly us out of here
当我准备好的时候 我就会带我们飞离这里

Cut-cut hair
剪下头发
Cut my hair
剪下我的头发
Cut-cut hair
剪下头发
Strangely he feels at home in this
奇怪的是 他在这里找到了归属感
Strangely he feels at home in this
奇怪的是 他在这里找到了归属感

Often I am upset
我经常觉得生气
That I cannot fall in love
为什么我还没有陷入爱河
But I guess
但我猜
This avoids the stress of falling out of it
那也避免了当我抽离爱情时的压力

Are you tired of me yet?
你对我感到厌倦了吗?
I’m a little sick right now but I swear
我现在有些厌烦 但我发誓
When I’m ready I will fly us out of here
当我准备好的时候 我就会带我们飞离这里

Cut-cut hair
剪下头发
Cut my hair
剪下我的头发
Cut-cut hair
剪下头发
Strangely he feels at home in this
奇怪的是 他在这里找到了归属感
Strangely he feels at home in this
奇怪的是 他在这里找到了归属感


评论
热度 ( 5 )

© Samantha | Powered by LOFTER