Samantha

easily fuckup person

The Last Day Of Summer - The Cure

朋友说,10年在英国听The Cure演唱会,唱到最后一首歌的时候,他看到所有人哭红了眼睛。  这是最后一首。


歌曲:The Last of Summer

乐队:The Cure


Nothing I am
我一无是处
Nothing I dream
我空无一梦
Nothing is new
一切都那么陈旧
Nothing I think or believe in or say
我再无思想和信仰

Nothing is true
一切都是虚假
It used to be so easy
过去这都很容易
I never even tried
我不曾费力
Yeah it used to be so easy...
是啊,过去这都很容易
But the last day of summer
这夏日的最后一天
Never felt so cold
从未感到这么寒冷
The last day of summer
这夏日的最后一天
Never felt so old...
从未感到这么遥远

All that I have
我所拥有的一切
All that I hold
我所追寻的一切
All that is wrong
那一切都是错误
All that I feel for or trust in or love
我爱着信任着感受着的那一切
All that is gone
那一切都不复存在了
It used to be so easy
过去这都很容易
I never even tried
我不曾费力
Yeah it used to be so easy...
是啊,过去这都很容易
But the last day of summer
这夏日的最后一天
Never felt so cold
从未感到这么寒冷
The last day of summer
这夏日的最后一天
Never felt so old
从未感到这么遥远
The last day of summer
这夏日的最后一天
Never felt so cold
从未感到这么寒冷
Never felt so...
从未感到这么......


评论
热度 ( 13 )

© Samantha | Powered by LOFTER